13 května 2023

Znám jednu dívku...

 Tedy fyzicky přímo neznám, ale líbí se mi její blog...

Autorka:povedet-cz.eu

A chtěla bych, aby i vás obohatil o řadu nevšedních poznatků. Autorku blogu jsem poprosila, zda bych její blog mohla doporučit - svolila, a tímto tak činím.

Kdo si chcete počíst o chytré a emotivní mladé akademičce, její práci a zážitcích, klikněte si na odkaz

https://www.blogvkresle.cz/category/zapisnik/


Můžete hledat podle vašich zájmů, autorku zná i internet. Přeji vám příjemné počtení 😀

Kitty



8 komentářů:

  1. Projděte si víc jejích článků, určitě vás některé obohatí a třeba i pobaví či poučí. Stojí to za to. A děkuji autorce Veronice za příjemné články

    OdpovědětVymazat
  2. Donjon20:37

    Já myslel, že je to ta co má dukáty...

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle dívka má dukáty ve formě myšlenek ;-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za odkaz, určitě si blog prohlédnu. Teď jsem jen letmo nakoukla.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Občas k ní na blog zajdu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také k ní občas zajdu, když mám potřebu si osvěžit češtinu i moudra :-))

      Vymazat
  6. Píše vesele a to se mi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně píše, má o čem a jak. To mám ráda a děkuji i za komentáře :-))

      Vymazat