04 dubna 2023

Knížka pro pamětnice i mladé ženy

 Dočetla jsem perfektní knížku a chci ji doporučit jako dobrou četbu i studnici moudrosti...


Mezi mnohým čtením ve volných chvílích jsou i "ženské romány", i když je sama přímo nevyhledávám. Vybírá mi je místní knihovník a mezi nimi jsem dostala do ruky i tento román. 

Můžu říct, že nepatří do řady těch rychlokvašek, které cílí na romantické ženy a v nichž jsou hrdinkami pokorné ženy a rychlé manželství s boháči - však víte, že je těch románů hodně. 

Tento je ale plný životních příběhů dvou moderních mladých (a už i starých) žen. Je prý zpracován podle skutečnosti a zdá se mi, že se to mohlo stát. Čte se to výborně a člověk místy nechtě přikyvuje, někde se znale pousmívá a někde prostě krčí rameny 😉

Nebudu kolem knížky chodit kolem a kolem - kdo si chcete přečíst příběhy ze života a nevrtět nad nimi hlavou, knížku si půjčte nebo kupte, nadšeně ji doporučuji. Jen se nepozastavujte nad zpracováním textu - kontrola textu to zde prostě mírně odbyla. To ale na kvalitě příběhů neubírá. A je to i bolest celé řady moderních knížek, ruší to požitek z četby 😕

Neprohloupíte a bude se vám to dobře číst. Přeji vám dobré počtení 🙇

Kitty




15 komentářů:

  1. Díky za tip. Možná ta knížka je i v elektronické podobě, čtečka usnadňuje čtení.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ruži, taky mě to napadlo. Ale - knížka je knížka, já už něco nového zkoušet nebudu...

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní16:09

    Mám rozečtenou knihu,ale nakoupila jsem v Nejdku množství vlny...Takže skáču od jednoho k druhému.
    Přeji krásné a klidné svátky velikonoční Eva H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, přeji ti ve svátečních dnech, aby se ti líbilo všechno, co si zvolíš pro dobrou pohodu. A co takhle ukutlat si ve volných chvílích KNIHU? Ty bys t dovedla ;-))))

      Vymazat
    2. Anonymní15:44

      To bych nesměla mít tak velkou rodinu.Pořád jsou tady nějaké návštěvy...a večer už mi hlava čtení nebere ☻ Eva H.

      Vymazat
  4. Milý Kittísku,
    díky za tip. Špatným zpracováním textu myslíš překlepy a gramatické chyby??
    Přeju příjemně prožité velikonoční svátky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím tazatelku - ano, editoři se moc neblýskli. Jak je příjemné číst starší knihy, kde ještě na chyby dozírali odborníci. U těch nejnovějších mi to kazí požitek. Asi omezím jejich čtení.
      I tobě přeji příjemné prožití svátků, i když už jich je jen kousínek :-)))

      Vymazat
  5. Děkuji za typ, připíši na seznam knih, snad jedou bude čas k přečtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě tě knížka bude bavit, tipuju její přečtení na jeden zátah "pod peřinou" ;-)))

      Vymazat
    2. Ok. Posouvàm ji v seznamu :))

      Vymazat
  6. Taky občas v knihovně sáhnu po něčem takovém. Je to pro mne určité odlehčení po knize s vážným tématem. Ale existují tituly, kdy je hodně brzy odložím a říkám si - bože, to snad ani za překlad nestálo-prostě sladké bláboly. Ano, ve spoustě knih ( i hodně dobrých) člověk zaregistruje chyby, což je škoda.
    No nic, píšu si název Tebou doporučené knížky na seznam do knihovny.
    Hezké dny svátků jara!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky některé knížky ani nečtu. Pro moje staré oči jsou písmena moc malá, listy příliš tuhé... Vybírá mi je knihovník, takže se někdy netrefí a s klidem ji odložím...

      Vymazat
  7. Donjon08:04

    Hody, hody doprovody, dejte vejce malovaný nebo bílý, slepička vám snese jiný.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní08:37

    Milá Marie- Kitty,
    přijmi to nej- blahopřání k Tvým narozeninám!
    Roky Tě sleduju--jen nerada píšu o sobě!
    Jsem sama již druhým rokem- soulasím, že nejlepší přítel je pes.
    Tímto tě zdravím- z dálky Abuněla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Abunělo, děkuji za přání a za to, že jsi už dlouho mojí příznivkyní. Dnes jsem potřebovala hned po ránu ŠTĚSTÍ, protože mi vyběhla Terezka z vrat a protože hodně špatně vidí, padla mi do rybníka před domem. Naštěstí skoro vypuštěného, vynést odtud mi ji pomohli projíždějící s kuka vozem. Hned po ránu jsem tedy měla štěstí, doteď tu sedím rozhozená a jen zvedám telefony. Moc děkuji za přání a také ti přeji co nejlepší dnešní den i celý rok :-))

      Vymazat