25 března 2023

Jedu dál

 V nedávných dnech jsem byla znejistěná informacemi, že se změní můj pobyt zde...



Dnešním dnem mám jasno - vůbec nic se na mém pobytu na zdejší "farmičce" nemění. Avizovaná návštěva rodiny dědičky byla skutečně jen "zážitkový zájezd" na výlov místního rybníka a pro koupení ryby. 

Větší práci budu mít s vyvracením senzačních zpráv o tom, že mě dědicové chtějí vyhnat. Už se to rozšířilo, ze všech stran se lidi ozývají a litovali mě, jak jsem dopadla. Takže - letošní zahradní sezóna se nezkrátí, svoje si při práci na latifundii užiju, jen aby mě dál sloužilo zdraví. Dnes jsem poprvé při koukání na rybník venčila bez francouzek, šlo mi to dobře. 

Děkuji všem, kdo jste byli spolu se mnou napjatí, co se bude měnit, a drželi mi palce. Palce nechte na pokoji a nanejvýš na ně dávejte pozor, abyste je někam nestrčili nebo si nenechali někde přivřít ;-)))

Zdroj: cz.depositfotto.com

Jsem ráda, že mohu podat tuto dobrou zprávu. Těch nikdy není dost 😀

Kitty


16 komentářů:

  1. Anonymní14:26

    Kitty, já jsem si to myslela, že to takhle dopadne. Jsem za to ráda a těším se na další zážitky z farmicky a okolí. E.

    OdpovědětVymazat
  2. Kitty, myslím, že různé řeči přestanou záhy. V nynější době si dost lidí rozmyslí investovat do staveb, těch různých předpisů, stále se měnících je pořád dost. Nakonec pro majitele je dobré, aby se o dům někdo staral a ty to zvládneš. Pomaloučku, polehoučku, dělej jen nejpotřebnější, na horší práce požádej pomoc a hlavně kliííd. Stres je nedobrý, víš jak jsem na něj doplatila málem já - spustil takový kolotoč v mém těle, že jsem poloviční, což bych jinak docela vítala, ale bez těch neduhů. Tak se drž, piš, budeme číst rádi, co a jak zvládáš...♥

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že zkušení lidé moje dementi pochopí bez výčitek o nerozumnosti, ti druzí se mohou zdržet komentáře. Ne každý komentář je správně pochopený ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kitty,
      zkušení lidé tvoje dementi pochopí a na dementy nemá cenu plýtvat energií. :-)

      Vymazat
    2. Tak tak, kdysi se mi upřímné napsání o rodinné radosti nevyplatilo. Hlavně ale kvůli komentujícím, kteří psali nepěkné komentáře. Článek jsem tenkrát nerada smazala, smutná z toho, že lidi mají rádi vzrůšo za každou cenu :-)

      Vymazat
  4. A zase budu tou nejhorší. Totiž že nepřijdeš hned tak o bydlo, jsem Ti už říkala. Kdyby dědicové měli tuto potřebu, jsi už rok "bezdomovkyní".
    Já to ovšem beru tak, že když máš možnost bydlet v Brně, bez starání se o "latifundii", zahradu a najmě topení v baráku, tak bys to měla co nejdřív využít. Co nejdřív = před zimou.
    "Na jaře už nesej", abych parafrázovala film s Kemrem. (Na samotě u lesa?)
    Ale jistěže to je na Tobě.
    I tak ovšem, děvče moje-Au, zvažuj, zvažuj. Zima v Brně bude jednodušší než "na farmičce".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alko (tebe moc ráda vidím!),
      ale vždyť víš, rozum je jedna věc, ale srdce... Taky bych se nechtěla stěhovat (i když do lepšího)... :-)

      Vymazat
  5. Děvčata milá, jsem ráda za každou radu a komentář. Je dobré se seznámit s bytem a VIDĚT, jak se s tím budu snášet. Roky totiž neubývají. Za vaše komentáře a úvahy děkuji, zatím se učím doma skartovat "starý život" a opatrně se těšit na ten další. Zatím nevím do čeho jdu, a to musím napravit. Přeji co nejhezčí čekání na jaro a stálé zdraví.
    Letos jsem ještě nezasela, ale už mám v zemi saláty ve fóliovníku, chodím se tam těšit a zalívat je. Dnes už by mi je venku zalíval nebeský déšť. A dopřeju si tu nebeskou vodičku na tváře ;-)))

    OdpovědětVymazat
  6. To zní jako skvělé zprávy! Tak ať zdraví v sezóně slouží :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání, doufám také, že vydrží. Což přeji i tobě :-))

      Vymazat
  7. Zdá se, že dědicové jsou rozumní, když vidí, že vše klape, nemá se nic měnit😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou rozumní - a já se snažím, aby o mně ani nevěděli, starám se a nic po nich nechci, tak proč by něco měnili? Museli by se starat sami a mne to zde už zase začíná bavit. Když už je tepleji ...

      Vymazat
  8. Kitty, dobré zprávy se čtou hezky.👍👍👍 Je fajn, že jsou dědicové rozumní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu, i vy se mějte nejlíp co to dá :-))

      Vymazat
  9. Milá Kitty, držím palce, aby se vše odvíjelo podle tvých představ. Moc a moc ti přeji klidný život. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat