06 ledna 2023

Včera mi přišla radost a užitek

Poštou mi včera přišel balíček, který jsem nečekala. A uvnitř...




... z bublinkové obálky jsem vytáhla věci, které mi udělaly radost. Byl v ní pěkný zelený blok na Denní záznamy, přesně takový, jaký si každý rok vybírám z mnoha druhů. Takže se někdo doslechl nebo dočetl třeba v Kavárničce, že ho dosud nemám, protože jsem se na jeho nákup zatím nedostala. To bylo překvapení!

Za ním se vykulil stolní kalendář "Slunečnice" s citáty, dále poznámkový linkovaný blok a propiska. Blok denních záznamů, linkovaný bloček a propiska měly na sobě napsáno "Výkup agro" Moravské Budějovice. I začalo pátrání, kdo mi příjemné překvapení dopřál 🙅

Z obálky ještě vypadl lísteček s rukou psaným textem:


Milá Kitty!

Přeji TI, abys mohla zaznamenávat pouze pozitivní události.

Do nového roku přeji pevné zdraví, 

krok a hbité prsty na klávesnici. 

Měj se krásně, 

mám tě ráda 

💓


Řekněte sami, komu z vás by tento nečekaný dárek neudělal radost? Dál  jsem už nezjišťovala dárce nebo dárkyni, který balíček podal na poště "Znojmo 2" a už se jen tiše tetelím, že mi chtěl udělat radost a dodat Denní záznamy na rok 2023. To opravdu udělal!


💝


Díky za přání a lísteček s přáním si trvale vlepím do bloku denních záznamů 😍

Kitty



30 komentářů:

  1. Anonymní16:58

    Lydie
    Kitty - dobří lidé ještě žijí.
    Tak ať můžeš psát do zápisníku jen samé dobré věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní17:56

      Děkuji té dobré duši, která na mě myslela a pomohla mi pokračovat v bohulibém záměru zaplnit svoje dny událostmi, které se udějí. Co přinese letošní život :-)))

      Vymazat
  2. Podobné činy udělají větší radost než velké dary. Tuším, kdo to mohl být, ale možná je "pachatelka" zcela jiná. Pozorná čtenářka, když pozná, co ti udělá radost. ♥ Díky neznámá, ale není to přece trestné poslat dárek a mohla by ses "přiznat" aspoň Kitty třeba emailem...☺♥

    OdpovědětVymazat
  3. Byl to od ní pěkný nápad, budu muset taky někomu něčím udělat radost. Až na to přijdu, co by někomu udělalo radost. Už mě při té příležitosti napadá blogerka (i dvě), takže na tom zapracuju, ať mám z radosti druhého taky radost. Teď aspoň všem dobrým lidem přeji pěkný víkend ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty a což takhle odesílatel na odesílací adrese balíčku? Určitě to byl někdo,kdo ví,že budeš mít radost. moc zdravím.

      Vymazat
  4. Kitty,tak to bylo milé překvapení, nebyla to matka? Na každý pád velmi pozitivní článek plný radosti a souznění.👍

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím, možné je všechno. Zatím jsem obsah balíčku stačila ofotnout, dám fotku na blog a možná ji někdo odhalíte. Stejně bych byla vděčná i dalším, které by mě takto potěšily :-)))))

    OdpovědětVymazat
  6. Takové milé překvapení udělá mnohdy větší radost než drahý dárek. Kitty, přeji pěkný, klidný rok a samozřejmě hodně zdraví 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu mi udělal velikou radost. Jsem na zapisování denních událostí dost ujetá, a teď už začínám pravidelně přidávat záznamy. Díky dárkyni a tobě děkuji za přání ;-)))

      Vymazat
  7. Slunečnice - to může být Hanička - sladké pečení, to by odpovídalo. Ta tě zná určitě dlouho.♥

    OdpovědětVymazat
  8. A nebo Eva, ale ta žije na opačném konci republiky. Snad se to dovíš a my s tebou.☺♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jak jsem psala výše - já to nebyla. Snad JM ?

    OdpovědětVymazat
  10. Kitty, krásný dárek, který více než potěšil. Třeba se někdy dárce ozve.
    Měj prima dny v pohodě a hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za komentář, i tobě přeji co nejlepší rok i zdraví :-)))

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní10:24

    Kitty, jsem moc ráda, že Ti můj dárek udělal radost. Neznáme se osobně, pouze přes blog. Chodím číst Tvoje zážitky už minimálně 10 let. Velmi se mi líbí Tvůj vytříbený styl psaní. Absolutně bez chyb, krásně popisný a s úžasnou češtinou.... Ještě jsem asi nekomentovala. Ale občas mě přepadne potřeba udělat dobrý skutek bez ohledu na to, jestli mi někdo poděkuje nebo ne.... Tak se opatruj a budu se těšit na další články.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diviznačka17:50

      Hurá, jsem šťastná, že se dárkyně ozvala a takto hodnotí moje MINULÉ psaní. Teď už sbírám jen aktuální "drobky denního života", bylo líp od roku 2008...
      Čeština je moje láska - často se mi do psaní probojují krajové výrazy z Boskovicka, ale těžkou hlavu si s tím nedělám. Pro mě jsou šťavnaté a je to můj takový "slovní folklór". Samozřejmě mně tvůj milý komentář těší a přeji ti, aby na dalších blozích bylo pořád co číst :-)))

      Vymazat
  13. Je krásné, že ti někdo takhle hezky udělal radost, je moc fajn přečíst si v dnešní době takový článek, jako je ten tvůj. Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  14. Mám radost - včera se mi v Kavárničce přiznala dárkyně, dobře jsme s kavárnicí Ruženkou tipovaly. Byla to Maruška "JM" :-)))))

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní19:52

    Kitty, já ale nejsem JM :). Už nepatrej.

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrá duše, dám na tvoji radu.
    Blok "Denních záznamů" se plní, nejen aktuálními denními záznamy, ale už jsou v něm i všechny telefonní kontakty. Je zajímavé, kolik za minulý rok ubylo potřebných telefonních kontaktů. Hlavně aby vydrželi a volali na můj náhradní telefon - na mém je nefunkční mikrofon a volajícího musím informovat, že mě může slyšet, ale já neslyším jeho. Ještě se o poruše poradím, ale vidím to na nový mobil :-(

    OdpovědětVymazat
  17. Bevíčková13:49

    Moc pěkné gesto, které určitě potěšilo. Zdravím v novém roce a přeji hlavně pevné zdraví a spoustu příjemných hezkých zážitků, které budou ozdobou pro nový blok i blog. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bevíčková, je fajn, že tě zde vidím a přičinila jsi milý komentář. Já se musím hodně omluvit, že jsem k tobě taky už dlouho nezavítala, ale napravím to, zajdu častěji. Je vás blogerů stále ještě hodně, a tak každý komentář užiji k cestě na vaše blogy. Užij si dobré dny a v práci ať ti to taky klape ;-)))

      Vymazat
  18. Takovéto dárky ty dokáží s člověkem divy, jen v tom nejlepším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, také někdy pošlu pro radost něco někomu, kdo to ocení. Většinou knížky - mám už doma jen pár osvědčených a ostatních se ochotně zbavuji pro radost či užitek dalších. Mám totiž bohatý zdroj od rodiny na Moravě, přečtu a snažím se je poslat "dál", aby šířily dobrou četbu u dalších lidí. Zrovna zítra pošlu jednu překrásnou knížku s osobním podpisem Elišky Balzerové, ozval se mi milovník takto zhodnocených pěkných knížek. Možná bude putovat ještě dál ;-)))

      Vymazat
  19. Ian Dury18:08

    Tak to je opravdu mile, jeste i lehce zahadne...

    OdpovědětVymazat
  20. Dnes je docela příjemný začátek neděle, doma teplo, tak snad napíšu nějaký nový článek, témat z posledního měsíce mám docela dost. Uvidím, co mi odkládání umožní. Ráda bych vás novým článkem potěšila :-)))

    OdpovědětVymazat
  21. Maruško, moc tě zdravím a ráda k tobě chodím i když málo komentuji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, zdravím tě a děkuji za komentář. Dnes máš svátek, přeji ti co nejlepší den a dobré zážitky ze jmenin. Komentovat je dobré, když má člověk něco k tématu, a tento poznatek možná ani nepotřebuješ. Přeji ti, aby všichni tvoji živočíškové tuto výstrahu nepotřebovali :-)))

      Vymazat
  22. To je kouzelné! :-) Takovéhle drobné radosti dokážou úplně rozzářit jinak i úplně zamračený den. Jen houšť a větší kapky :-)

    OdpovědětVymazat