05 prosince 2022

Lovení tarantule

V nemocnici s námi bydlela i nějaká "tarantule...

Spíš tedy její pavučina. Vím, že tarantule si staví hnízdo, ale tam mi připadalo zajímavé pojmenovat tu stále se objevující pavučinu nad našimi hlavami trochu zajímavěji. Pavouk byl tak fádní 😉

Jednou jsem si při pohledu na strop pokoje všimla, že se tam objevila povlávající pavučina. Oni nám každý den vytírali podlahu a čistili co měli, ale po pár dnech jsem ji objevila jen já. Když druhý den přišli uklízeči, ukázala jsem jim pavučinu a poprosila, aby ji strhli, že bude vizita a primář je pozorný 😎 

Když jsme se příště dívaly, kde vlastně je usalašená, na první pohled jsme ji neviděly. Až když se pokojem i pod stropem prohnal průvan, pavučina zavlála. Nakonec ji paní uklízečka smetla a nám se ulevilo. Ale v dalších pěti dnech se situace opakovala. Každé ráno ji tam snaživý obyvatel znovu upletl, pokaždé o ni zase přišel. Až když mě lifrovali domů, to už (ještě) tam nebyla. Možná že se objevila jinde, protože jí pavouk našel nenápadnější místo 😐

Pavouk se nám možná snažil přinést štěstí? 😝

Kitty



20 komentářů:

  1. Stejně se divím, čím se ten pavouk živil? Měli jste tam mouchy? Já jsem jich letos viděla jen pár v létě. Do druhého patra asi nedoletěly.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní20:25

    Lydie
    Na toho pavoučka jste moc protivní - chudáček - nemohl chytat mouchy a určitě měl pak hlad.

    OdpovědětVymazat
  3. Čeho všeho si jeden všimne jak se nudí v lůžku 🥰,kdepak dělám si legraci. Kitty, přinesl štěstí - operace se zdařila. Tak už nyní jen to doléčení 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Děvčata, byla jsem ve čtvrtém patře v nové postavené budově s klimatizací. Žádný hmyz tam nebyl, když jsme si na noc občas nechali otevřít okno pro čerstvý vzduch. No musel se tam nějak dostat, aspoň jsme měly nějaké vzrůšo

    OdpovědětVymazat
  5. Jak říká Tlustjoch, je rok pavouka. A přinesl Ti štěstí. Přeji brzké úplné zotavení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem nevěděla, díky za poučení. No vlastně jsme pavouka nezničili, jen jeho stavbu. Aspoň nezlenivěl, když si opakovaně tkal pořád novou. A my jsme měly štěstí na uzdravování a že nás uklízeči za výmysly nezabili taky ;-)))

      Vymazat
    2. Sousedka mi říkávávala: Spinne am Abend, bringt Glück und Gaben. Pavučina večer přináší štěstí a dary. Já pavoučí sítě také likviduji, ale pavouka bych nezabila. Vždy ho chytím na noviny a vyhodím oknem ven. Ale to asi ve 4. poschodí by dost dobře nešlo, že ano? 😊

      Vymazat
  6. No jo no, pavouk prý nosí štěstí, ba i prachy - za mne ne. Chytá mouchy ( no dík, nechci mít v bytě pavučiny) a já jak nemusím mít mouchy, tak už vůbec nemusím mít pavouky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to taky tak - říkání o pavoucích a štěstí jde mimo mě. U nás starých se často vyskytují v husté síti třeba nad vanou, když už se častěji nepodíváme do výšky ;-((

      Vymazat
  7. Nemám ráda pavouky, ale nezabíjím je, protože prý opravdu přinášejí štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu přinášejí štěstí - hlavně lovením hmyzu, který je jejich potravou. A vlastně i nám, aby nás mouchy a hmyz neohrožovali

      Vymazat
  8. Pavouk flegmatik. Postavím si novou, no a co? Když vás to baví mi stále ničit síť. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při poslední kontrole jsem se podívala do pokoje, jestli tam pavouk ještě je. Je vytrvalý, našli jsme ho nedaleko za rohem. Už ho chápu, venku je zima, taky jsem doma zalezlá jako ten pavouk :-)

      Vymazat
  9. Také věřím, že pavouk přináší štěstí, nezabíjím je, ale vyhazuju.

    OdpovědětVymazat
  10. Pobyt v nemocnici je příšerně dlouhý a člověk si všímá ledacčeho. Pavučiny nevyjímaje. Hlavně že ty jsi v pořádku :⁠-⁠)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání, docela jsem, opatrně našlapuji. Ještě že je teď zima bez venkovní práce, dnes už dokončím zpracování výpěstků farmičky a začnu si užívat svátků. Snad proběhnou v klidu a bez vzrůša ;-))) Tobě přeji také co nejlepší svátky :-)

      Vymazat
  11. Donjon08:44

    Když čtu, že už jsou zpracovávány výpěstky, snad tedy již bude dobře. Přeju do nového roku hlavně hodně zdraví. A když už se začíná znovu "farmařit", v případě zájmu bych přihrál nějakou mladou jablon až trochu naroste. A nebo snad něco pro přípravu kvasu? ;-) Já si chci od farmaření na nějaký čas odpočinout, ani kozenky pořizovat nebudu. Uplně stačí ta smečka koček, se kterou jsem ve sklepě trávil přelom roku, když se rozezněly dělobuchy. :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Kitty, pavouci nosí štěstí. Třeba Ti nějaké štěstí přinesl. 🧡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání, pavouků je všude zde na farmičce hodně, ale zde jsou funkční. V létě si dají much, i když nechovám žádná zvířata mimo slepic! Taky to už s tím farmařením letos nemíním přehánět. Zavařenin mám dost, jen kdybych je měla čas taky zdravě sníst ;-)))

      Vymazat
  13. Ian Dury18:10

    No to bxl ale trpelivy pavouk...

    OdpovědětVymazat