23 října 2020

Izidor nebo Orlando?

 Jo jo, slíbila jsem, tak jeden z těch nejnovějších...

Obrázek od: "primanapady.cz"
V posledních dnech letošních prázdnin jsme si užívali přítomnosti mojí sestry a dcerky jejího syna. Ta se zhlídla v naší Terezce a vyprosila si, aby mohla pobýt u nás a užít si naší černé fenky. Po příjezdu trávily spolu denně hodně hodin. Doma si dopřát psa nemůže - doufá, že se zabydlí v novém domě a třeba ☺

Když jsem teď nedávno mluvila s mojí sestrou přes Skypa, tak už jsem věděla, že má synova Ivanka křečka. Jen jsem zatím nevěděla, jak si ho pojmenovala. Takže jsem se zeptala ♣

Jenže teď jsme byly dvě, které křečkovi nemohly "přijít na jméno". Sestra váhala, vzpomínala, protože ona ho už u Ivanky viděla. Po chvíli se jakoby rozpomněla a mínila, že je nějaké neobvyklé jméno, něco jako Izidor nebo jak. Dala jsem jí čas na vzpomínání. Jednu chvíli zmizela z monitoru, a když se znovu objevila, žmoulala nějaký papírek. A už to z ní vypadlo - zvířátko se jmenuje ORLANDO ♥

Tohle jméno nám ani jedné nic neříkalo. Jen jsme se dohadovaly, že je to jméno nějakého dětského hrdiny. Asi to tak bude. Ještě se na to zeptám přímo Ivanky. A taky - jak vlastně její zvířecí favorit vypadá. 

Obrázek od: "blog.petcenter.cz

V době mého dřívějšího manželství jsme chovali křečky. Křečíky džungarské, zlaté - různé druhy. Dokonce jsem o nich napsala pár článků, které měly tvořit knížku o našich křečcích. Jenže jsem články dala více lidem na posouzení a všechny se mi ztratily z očí. Náhodou jsem jeden soubor po letech našla a friško jsem je dala na svůj blog. Teď se je pokusím najít a dám je do nové rubriky. 

Ivanka asi se svým oblíbencem zažije hodně dobrodružství, na to jsou křečci i křečíci mistři. Žádná skulinka v bytě nebo v domě není dost malá, aby se tam živočíšek neschoval. Už se těším na to, že se mi donese, jak Orlando zabodoval. Není to někdy snadná věc dostat zvířátko z úkrytu ☺

Přeji tedy Ivance a Orlandovi (Orlandě?) příjemné a objevné soužití ☺

3 komentáře:

  1. Pěkný článek této, jsem ráda že pořád na moji návštěvu vzpomínáte

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář - nemáme zkušenost se slečnami u nás, proto je to pěkná vzpomínka. Nemusí být poslední, Terezka je tu pořád ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Na křeččí povídání se těším, i když u nás vládne morče :-)

    OdpovědětVymazat