25 dubna 2021

"Padesátiny" se vydařily - článek z 28. 4. 2013

Slezina po padesáti letech od opuštění devítiletky v Adamově je za náma….

Snímek pro historii

Na titulce jsme povstali při přípitku šampáněm na moji počest, anžto jsem den předtím oslavila „neuvěřitelných“Mrkající 65 let. Doma jsme to neslavili, abych si to užila se všemi. Hezký pocit – mít tolik gratulantů na oslavě narozenin! Uhádnete, která z nás jsem já? Trošku mně to prsení pokazila halena, která se nepěkně zhoupla dopředu a udělala ze mě „klustku“ (jinak jsem čupr baba)! I ty ostatní jsou štíhlý jako proutky – včetně všech našich kluků ÚžasnýS vyplazeným jazykem

A teď další fotky. Organizátor a fotograf v jednom Fanoušek Štrajt mi včera večer přiblížil tři fotky. Děkuju. První je na titulce, ostatní dodávám. Schválně dávám velký rozměr, abyste viděli, že nám to pořád sluší jak za mlada. Přišly i dvě naše milé úči, kterým čas „taky“ na půvabu neubral – paní Eliška Nováková (na titulce třetí zprava uprostřed) a za ní paní Alena Ambrožová s manželem. 

Společný posezení

Společný papu silné čtyřky

Zrovna zde – při společným pojídání podvečerního papu – jsme si mezi „babama“ nadřekly, že se znovu sejdeme za rok, v posledním dubnovým týdnu. Platí to i pro naše chlapy i učitele. Nebude snad žádný zvaní – kdo bude chtít přijde. Tak by to mohlo fungovat.

Jen drobná statistika: celé setkání organizovali Jana Hudcová a František Štrajt (jména za svobodna). Bylo nás pozvaných 70, zúčastnilo se 24 spolužáků a dvě milované učitelky. Deset nás už zdravilo z obláčků. Ani nemoci, zranění a schválnosti datumů se nám nevyhnuly. Ti dnes nepřítomní snad přijdou příště.

Slezina neměla chybu. Můžu říct, že jak jsem se na všechny těšila, tak se teď budu těšit, že se to za rok zase všechno zopakuje. Doufám v podobné a ještě hojnější sestavě.

Kitty

10 komentářů:

  1. My je sleziny od základky neměli,bylo nás také šestnáct,jen od střední..ale od zániku Spolužáků na internetu nikdo nic nezorganizovsk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme sleziny od základky měli po 5 letech tak třikrát, to až jak se blížila sedmdesátka, tak jsme se scházeli po roce. Dnes mám zrovna narozeniny a kolem data mých narozenin jsme se scházeli v restauraci Větrník na Ptačině v Adamově. Už od sedmdesátin jsem tam nebyla pro nemoc a teď dva roky Covid - škoda slov ♥

      Vymazat
  2. Netuším, kdy máš narozeniny - jen jsem zjistila, že teď někdy. Dokonce ani nevím, kolikáté. Ani jedno z toho mě nebere. Mám Tě za kámošku bez ohledu na věk a narozeniny mě zajímají už leda u vnoučat. Dcerunky dorůstají do věku, v němž narozeniny pokládám za tryznu (u ne to bylo úderem 45 let.) Tak asi tak.
    Ale jinak jistěže hodně zdraví a pohody a měj se fajn, fajn, fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nutno to vědět, jsem ráda aspoň za jedno přání a děkuji i tobě. Zdraví zatím drží a předjarní pohoda tu taky je. Latifundie jsou většinou hotové, tělo bolí, tak jsem včera byla ráda za každé milé slovo. Dík ☺

      Vymazat
  3. Hezké připomenutí srazu Kitty, snad se vše v budoucnu dá do pozice zelená a vy se opět sejdete. Gratulací není nikdy dost a tak přeji zdraví, toho moc a pak nezbytné štěstí a pohodu. ☺ ♥ ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, určitě se situace upraví a ještě se třeba víckrát setkáme. Dnes už mezi tehdejšími účastníky chybí několik lidí, to nese věk. Na 74. narozeniny se třeba už podívám ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím, tě, Kitty. Na blogu jsem napsala odpověď na tvůj dotaz jak pustit zvuk, ale teď mě napadá - fungují ti repráky a máš upravený zvuk k poslechu? Přeji pěkný jarní den. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Jak jsem psala, všechno funguje, a už jsem si tvé jiné podcasty pouštěla. Však se to jednou podaří a křik břehulí se mi u tebe neztratí ☺

    OdpovědětVymazat
  7. S lidmi ze základky jsme se pravidelně scházeli po pěti letech, pak se organizátorky pohádaly kvůli penězům...a.... od té doby jsme se nesešli (

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme výborné organizátory, ale v posledních letech jsem já i oni měli řadu překážek. Já nemoc a organizátoři nenašli vhodné prostory pro scuk při našich sedmdesátinách. Teď je Covid a jsme zase o pár roků starší. Snaha ale je pořád. Jak to půjde, zajedu na Moravu a zase se sejdeme. Bude nás už o dost míň z různých důvodů. Posledně jsme se "sešli" někdo i přes Skype. Dokonce i s Vietnamci se vidím přes Skype z celého světa.
      Článek si zaznamenám, uložím do úložiště a smažu. Bude jen pro moje potěšení ☺

      Vymazat