17 dubna 2021

Zachráněné hyacinty už kvetou - ze 17. 4. 2015

Před necelým měsícem jsem zachránila sazeničky hyacintů z renovovaného hrobu…

Takto vypadaly po příchodu na nové místo

Na poslední chvíli. Už byly poničené pracovníky kamenické firmy. Nasadila jsem je do neobsazeného místa v zahradě. Tehdy jsem u některých nedoufala, že se pošlapané květní stvoly vzpamatují. A dnes?

Už kvetou!
Je to vlastně hyacint?

Omlouvám se za kvalitu fotek. Chtěla jsem být za hvězdu-fotografku a pohrála jsem si s nastavením digi. Místo obvyklých jakž-takž fotek mám takto rozmazané. Bylo ale taky pod mrakem a pofukoval vítr. Slibuju lepší snímky, jen co se pořádně naučím MAKRO. Je to PANASONIC a zatím mi stačil automatický režim nebo scénické nastavení. Nezadařilo se. Spíš mi teď jde o určení, co to vlastně na hrobě původně bylo Rozpačitý

Můžu ale říct, že mi zachráněnci dělají radost. Nejen že VŠECHNY zakvetly. Když v minulých dnech začalo být teplo a začala jsem je zalívat, vykvetly na nich krásné velké květy. Co mě ale těší nejvíc – byly plné včel. V každém květu si lebedila jedna a jen si květy střídaly. Zřejmě jsou pro včeličky atraktivní Usmívající se

Nějaké takové fotky se posnažím vyfotit i s našimi „modely“
Hezký obrázek z „vcelareni-unas.cz“

Hezké a voňavé dny s květinkami všech druhů ve vlahých dnech vám všem přeje

Kitty

Žádné komentáře:

Okomentovat