10 července 2022

Severské detektivky

Když jsem teď unavená, ráda využívám zásob knížek, které mi dováží synovec z Moravy...


Jako jedny ze zbývajících jsem sáhla pro dvě knížky. Na pohled mi nic neříkaly, ovšem když jsem se do nich začetla, byla jsem nadšená. Objevila jsem SEVERSKÉ DETEKTIVKY 👀

Už vím, proč jsem občas zaznamenala zmínky do dobrých severských detektivkách. Jsou opravdu čtivé, příběhy v nich jsou napínavé a uvěřitelné. Proto vám je nabízím k přečtení. A to dokonce tak, že zájemcům je pošlu zase formou KNIHOBUSU. Přečtete a můžete je nabídnout dalším zájemcům. 

Knihu na titulce napsali autoři Maj Sjowalová a Per Wahlöö. Autorkou druhé knížky je Phyllis Dorothy Jamesová. Autory obou  knih uvádím proto, abyste si je mohli případně vypůjčit v knihovnách 😏 


Teď už vám přeji dobré počtení a zájemci o knížky "knihobusem" ať se ozvou v komentářích. Ráda jim výborné čtení pošlu 🙋

Pěkné chvíle u dobré četby vám přeje 

Kitty

10 komentářů:

  1. Bonus pro čtenáře - text je tištěný příjemně velkým písmem, takže se dobře čte ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Kitty, nevím proč, ale poslední dobou mám náladu koukat se nebo číst hlavně detektivky. Tam, kde se přemýšlí, kombinuje ne jenom vraždí.☺

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto knihy jsme četli před mnoha lety.Taky se nám moc líbily.
    Přeji klidné dny ☺ Jsem ráda,že jsi se ozvala ☺

    OdpovědětVymazat
  4. vizit my farm10:29

    Přeju aby ta únava rychle zmizela a začalo se znovu bylinkařit. Když z technických důvodů není možné pokračovat v blogování na mém novém místě, občas vzpomínám na ty staré dobré časy na blogu cezet. Nyní co jsem na zahradě cezet, vidím kolik je tam zlých lidí, kteří se tváří, že jako chtějí někomu poradit s rostlinkama a přitom to není pravda... a vykrádají nápady druhých... Něco takového se na blogu cz nemohlo stát... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po dvou letech nemožnosti sbírat je kvůli Covidu už skončil i výkupčí, takže teď je dávám škole a ta je někam posílá. Peníze si rozdělím s místním divadelním spolkem :-)

      Vymazat
    2. vizit my farm13:01

      Jakmile se někde něco zruší, a nebo mnohdy jen v nějaké činnosti přetrhne struna, obnovení už se nikdy neuskuteční a to neplatí jen pro výkupy bylin.

      Vymazat
  5. Střídám detektivky s různými žánry. Několik tipů začíná vycházet u Chudobky na blogu - Knižní abecedy. Zdravím Kitty a přeji pohodové čtení.🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Severské detektivky jsou dobrá volba a dobře se čtou i ve slovenštině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, slovenština je pro nás starší jako vlastní řeč. Je zpěvavá, člověk jí rozumí, a v ní dost často vycházely i knížky, které u nás vůbec. Když si knížku vybírám, slovenština pro mě není překážkou. A tyhle "3 x" si budu půjčovat i dál. Ty starší, jak mi radí Ruženka z Kavárničky, že jsou umírněnější a člověk dokáže sledovat děj, i když je nevyluští ;-))

      Vymazat
  7. Detektivek z časů minulých a nejen těch, máme v knihovně požehnaně, ale jaksi není čas se začíst.

    OdpovědětVymazat