25 února 2021

Odlesky koronavirové doby - psáno 19. 3. 2020

Ode dneška se musí při pohybu na veřejnosti povinně nosit roušky na ústa a nos…

Obrázek od: „zbozi.cz“
Včera jsme ještě neměli roušku žádnou. Ale když jsem donesla sousedům oběd, tak si mi sousedka stýskala, že šije roušky v ruce a už má pravou ruku jako ochrnutou. To teprve s mužem plánovali, jak a co se musí složit, aby z materiálu vznikla rouška. Vzpomněla jsem si, že mám doma další šicí stroj, Lucznik, se kterým nejsem kamarádka. Ten první jsem darovala paní v obci, co šije či spíš upravuje oblečení a dobře jí slouží. A tak jsem se rozhodla, že jim ten zbylý šicí stroj půjčím, vlastně ho nepotřebuji. 

Dnes jsem jim donesla oběd a dostali jsme dvě roušky. Humorně líčila, jak stroj krásně šije. Zkoušeli různé typy, až se jim zadařilo a dvě roušky nám za poskytnutý šicí stroj dají.




Dnes jsem šla ještě bez roušky pro obědy. Měla jsem nouzově mikinu, zapnutou až po oči. Když tu se z okolojedoucího auta ozvalo z okna: „ROUŠKY!!!“ Jo, pečující, který připomínal staré bábě, že by měla mít na puse šitou roušku. A jak jsem byla psala výše, na zpáteční cestu už jsem dvě roušky dostala Úžasný

Kitty

Žádné komentáře:

Okomentovat