04 května 2022

Nejlepší dudlík

 Už týden jsem špatně usínala...


... a právě včera jsem přišla na to, jak spolehlivě navodit příjemný spánek. Co mi pomohlo? PÍVO 👀

Není pravidlem, že po námaze usnu jako když mě do vody hodí. Zkoušela jsem ledacos, i půlky prášku na spaní. Až jsem dostala chuť na pívo, i když jsem milovnicí píva spíš velmi řídkou. Večer před týdnem jsem zrovna na ně dostala chuť, proto jsem s chutí vypila půl deci, nakonec to byly dvě decky Plzně. Ležáku - aby se mi dobře leželo a spalo 😀

Už víte jak to dopadlo. Před spaním jsem si pouštívala rádio, aby mi jeho šepotání navodilo spánek. Po vypití výborného moku s pěnou jsem zalehla a už tak za 15 minut jsem zívala a friško vypnula rádio. A usnula jsem jako mimino. Navíc když za dvě hodiny mě přišla políbit Terezka až k posteli, vyšla jsem s ní ven vyčurat a při dalším ulehnutí jsem zase lehce usnula. 

Takže kdo nemůžete dlouho usnout, dejte si oblíbený mok a můžete napsat na svůj blog nebo do komentářů u článku, jak se vám zadařilo. Přeji vám, abyste už nikdy nemuseli ztrácet cenné večerní hodiny s otevřenýma očima 😄

Radí dobře vyspaná Kitty

23 komentářů:

  1. Anonymní09:08

    Za obrázek zívajícího mimina si dosaďte usínající staruchu. Takový obrázek jsem nenašla - každý/každá si tam dosaďte sebe ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní09:10

      Bože, dobře vyspaná Kitty si zapomněla zapsat komentujícího jako "diviznačka" ;-((

      Vymazat
  2. Anonymní12:27

    nar.soc.
    Dobrý den.
    Známý způsob přivolání spánku je šláftruňk. Příjem alkoholického nápoje, přivodí v leže příjemný pocit tepla, jako prvního podnětu pro spánek. Druhým podnětem je seslabení rozptýlení čímkoli (přiopilému je vše příjemnější, proto se také pije).

    OdpovědětVymazat
  3. vizit my farm12:32

    Nejlepší je krabicové mléko, popíjené přímo z krabice.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní12:32


    Lydie
    Tak to je dobře, že jsi našla prostředek, jak lépe usínat. Já /musím to zaklepat na dřevo/ takové problémy nemám. Usnu hned kdekoliv - teď se mi zdá. že asi dospávám všechny ty noční služby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12:40

      To mě potěšilo - tak pilně dospávej, je jaro, jsme trochu oslabení tím silným vzduchem ;-)))

      Vymazat
  5. Safra, zase to "anonymní"! Musím si pamatovat nastavit si tam moje URL :-)

    OdpovědětVymazat
  6. O pivu vím, nemusí to být alkoholické, ale důležitý je chmel. Ten uklidňuje, takže t. zv. skoro čistě chmelová piva jsou k uspávání důležitá. Já dodnes závidím švagrové, která nejen v poloze ležmo, ale i sotva si sedne do pohodlné polohy v křesle klidně usne a to v noci často vstává a také prý hned usne. Já jsem "sova" a usínám kolem 23. hodiny, občas ještě později, ale ráno bych spala klidně dlouho. To ranní vstávání kdysi dávno do trafiky , či předtím do práce na 6 či 7 hodinu bylo nedobré. Dobře, že jsi to uvedla s tím pivem.☺

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím s tím, že toliko fyzické "vyčerpání" k usnutí či dobrému spánku nepomáhá. Zkoušela jsem to x-krát (jelikož jsem lemra líná a třeba kvůli tomu špatně usínám či spím?), ale ono "hovno, hovno, zlatá rybko", už 30 let spím blbě a ani případné fyzické zátěže to nemění. Blbej mozek furt něco přemílá, místo aby spal. A nepomáhá ani žádný mok - teplým mlékem počínaje, suchým červeným konče...
    Takže Kitty, hurá: našla jsi - aspoň na chvíli - uspávadlo. Měj se.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Maruško, jako prapravnučka sládka vím o této možnosti, ale většinou když potřebuji tento mok, tak doma není. Nechám si ho koupit a když přijde nějaký chlap něco udělat a nechce peníz, pivko v plechu vždy vezme. Já mám v současnosti jiné uspávadlo. Nevím proč, ale děje se. Někdy po snu už nespím, ale to spíše bolestí. Ale zdají se mi poetické sny skoro ob den. Po válečných nebo vraždách bych asi už nespala. Gratuluji a díky za to, že už zase píšeš články, na které se lze těšit.

    OdpovědětVymazat
  9. Donjon21:28

    Přemílání mozku neznám, spíš šrotování žaludku. :-D Dám si nad ránem něco výživného, podívám se jestli jsou na dvorku kočky a taky jim něco do misky podstrčím a spím vesele dál. Asi potřevuju doplnit cukry a nebo piný režim, proto se občas vzbudím. ;-) A zpívám si zhasněte lampiony já chci vidět tmu.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak nevím,zda to bude fungovat dlouhodobě,snad ano. Přeji Kitty po to blaženém usínání pěkné sny.

    OdpovědětVymazat
  11. Sklenka pivka je pro ženský organismus požehnánim, řekla mi doktorka, ale ne více, neboť kalorie se přeměnují v OTP.

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní07:34

    Pivo funguje, včera jsem měla nervní den, ale usnula jsem hned :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní10:24

    Šťastní to lidé, co zaspí a spí. Těžko usnu a v noci se budím děsivýma snama a pak lelkuji aby se mi to nevrátilo. No ten blbý mozek šrotuje - nešťastná letora. A ještě když mne neco naskočí a nemůžu si vzpomenout na "co a jak, jméno a pod." tak nespím.Pivo, víno i jinší grády jsou pasé po zánětu slinivky a prášky jsem nezkoušela - stačí jiná chemie co musím papat. Tak přeji sladké sny a dobré spaní - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto, nespání také znám. Ale teď se mi daří se zachrout a za chvíli spím. Po polibku od psic Terezky už tělo ví, že může klidně spát, ochraňuje mě milá psice. Doufám, že taky najdeš spací rituál a pořádně se vyspíš v klidu. Po ránu ti přeju hned "dobrou noc" ;-)))

      Vymazat
  14. Maruško,já jsem skřivan.Jdu spát až se mi opravdu chce(bohužel i po obědě).Pustím si nějaké povídání v radiu,zapnu "Sleepa" a nikdy neslyším konec.Teď tam mám Betty Mc Donaldovou. Vstanu po šesté hodině a jsem odpočinutá(na chviličku ☺)
    Přeji Ti krásné a klidné spaní.K tomu ještě nádherné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní20:00

      Betty McDonaldová je moje srdeční knížka. Musím si ji zase půjčit nebo prohrabat knihovnu. Občas jste mě přirovnávali pro můj život právě k ní. Nezlobila jsem se. Taky dělala hodně a taky chyby, jako i já. Ale měla přátele, kteří nad ní drželi ochrannou ruku - jako já :-)))

      Vymazat
  15. Tak pivo, jo? Budu muset vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně to vyzkoušej, ručím za účinek. Už mám aspoň 14 dní rozpité pívo, které jsem užila dvakrát po deci a výborně jsem spala. Teď už asi bude jen jako návnada na plzáky, ale ty si dej, když ti pívo chutná :-)

      Vymazat
  16. Fakt to funguje??? Manžel si zase dává štamprdličku. A nejen jednu. Prý musí, aby se mu dobře spalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proti gustu... Štamprdličku bych užila spíš ráno, na rozjezd ;-)))

      Vymazat
  17. Já když jsem hodně unavená třeba ze zahrady, tak usnu ještě odpoledne, ale pak nemohu zabrat večer a pořád se převaluju. Nakonec jsem zjistila, že mne uspí hraní sudoku na mobilu. To se trochu více namáhá mozek a vzápětí mi dá najevo, že stačilo a jde se spát.

    OdpovědětVymazat