26 ledna 2024

Motorová postýlka - článek z 2. srpna 2021

 Je u nás návštěva, která má nový mobil a může s ním dělat divy - aspoň podle mě...


Kitty

31 komentářů:

  1. No jasně, na první dobrou nula bodov! Ale budu bádat a nakonec uvidíte celé video i moje emoce, které jsem prožívala, když jsem zkoušela polohovat moji motorovou postel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, video šlo dobře zvětšit, postel vypadá báječně, Ty a tvůj smích taky..

      Vymazat
    2. Kitty, velká gratulace k výročí blogování. U videa jsem se pobavila. Polohovací postel s dálkovým ovládáním je super já už jí mám víc jak 10 roků a jsem velmi spokojená přeji vám všem na Vysočině pohodové prázdniny 🥰

      Vymazat
  2. Milá Kitty, gratuluji k výročí blogování. Video je v pořádku, v pravém rožku si ho klidně zvětšíme a a je to. Navíc jsi tam fešanda na další článek si počkáme, věnuj se návštěvě. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace k výročí blog.
    Video šlo krásně pustit.
    Tak ta postel je super. Měla bych o tom přemýšlet - mám nárok - jsem o 1 den starší, než Ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně pustit nejde, což mě mrzí. Ono je natočené pohyblivě, jen zde je to jako dřevo, ani se nehne. Snad čase vykoumám, jak funkční video do článku přidat ☻

      Vymazat
  4. Ráda bych ji koupila manželovi, vypadá dobře. Zkusím jej naladit tím videem. Zatím to prý nepotřebuje-znáš chlapy-☺

    OdpovědětVymazat
  5. Kitty můj komentář se zařadil jako odpověď Hanako. Tak píši ještě jednou velká gratulace k výročí blogu. Video mě pobavilo a všem vám přeji pohodové prázdniny 🥰

    OdpovědětVymazat
  6. Tak u nás nic z koupě nebude. Muž zhlédl video, jo to zná z nemocnice, akorát tam byly slabší matrace..! Na co by mu to prý bylo. Tak co, tak nic. Ale až bude víc naříkat na záda, ať nebrečí, že jo?☺

    OdpovědětVymazat
  7. Kitty,tak tohle se povedlo.Fakt,co stačí aby se člověk pořádně zasmál.To tě musím pochválit,jak vypadáš dobře.Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní video. Postel funguje. Pobavila jsem se s tebou.

    OdpovědětVymazat
  9. Video mě pobavilo, leč nejprve jsem musela pustit "pauzu" - ty dvě čárky vlevo; pak šlo normálně. Oživila jsem si Tvůj smích, který znám, a zasmála jsem se taky.
    Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  10. Veselé video s moc pěknou paní a velmi sympatický smích, přeju, aby ho bylo co nejvíce, však se říká, že smích je nejlepší doktor. Nebo tak nějak. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní23:24

    Fredy Kruger

    " Jááá... opilý včera byl.... jako to tele !
    říkám si : Vlezu si do postele "...

    Bobb Pynďourr se vysvlíknul do naha !

    Křičí : " Mě zima je ! Íhahááá !

    .... cos držím v ruce ! to je nač ?
    Aha ! toť postele ovladač !
    Teď, když ho zmáčknu, třesení přijde !
    Možná, že ze mne ta ožralost vyjde !"

    Bobb Pynďourr vyskočil do postele !

    .... tu křičí kdos´: " Wole ! jsi ve kostele !
    to ovladač není ! tyy strašidlo !!"

    Bobb Pynďourr měl v ruce kadidlo !

    Farář chyt Pynďourra za kštici ....
    pak z lavic vyběhli věřící !
    Kdos´ nahému navlíknul rifle,

    všechno se událo rychle !
    Muž vyobcován byl z církve !!

    OdpovědětVymazat
  12. Fredy, děkuji za komentář na téma motorová postýlka". To je pro mě čest! Díky a pěkný den plný inspirace ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. No paráda, vždy mě rozesměje

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíc mě těší, že si to užíváš a jsi v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná postýlka, doufám, že se ti v ní bude spinkat jako miminku. Měj se moc fajn, zdravím 😜

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím všechny mé příznivce a příznivkyně v rozpršeném ránu. Současně mám dobrou zprávu - znovu se mi na mém blogu objevilo fungující počitadlo. Několik dní jsem je zde neviděla - myslela jsem, že je po resuscitaci mého NB budu muset znovu nahrát. Objevilo se dnes - do budoucna na něm nebudu muset vidět počítání návštěvníků od nuly. Aspoň jedna příjemná zpráva. Možná jen něco upravovali na blogspotu ;-))

    OdpovědětVymazat
  17. Podstýlka by se mi také líbila, hlavně jestli funguje na bolavá zádíčka. Tak se nech masírovat.. Doufám, že to chápu správně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu. Postýlka nemasíruje, jen umožňuje polohování. A to je někdy potřeba. Uleví namoženým nohám a u mně zajistí brzké usnutí. Uleví se nohám, spustím matraci a v tu ránu usnu ☺

      Vymazat
  18. Parádní postýlka, to se musí spát jako v bavlnce

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji za uznání, je to tak, možnost polohování ulevuje různým částem těla a navíc rychle uspává ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Technika dovede divy - když funguje. Koukám, že je u vás i docela veselo...

    OdpovědětVymazat
  21. Tož hlavně pohodlné..

    OdpovědětVymazat
  22. Moje milá Kitty,
    na takovouhle postýlku bych taky nedala dopustit! Rochnila bych se v ní od rána do večera a od večera do rána! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Milí zlatí, dnes už mám od konce října 2023 novou postýlku tohoto druhu v bytě v Brně. Nestěhovala jsem ty v domě na vsi, doprava by byla drahá. Užívám si ji jako tu starší, ač mě nic nebolí. Ale mohlo by, zima je dlouhá a zákeřná. Hodně v ní čtu ;-)))

    OdpovědětVymazat
  24. No prosím a já jsem muže ještě nepřesvědčila, že bychom si ji mohli pořídit. Třeba míso pohovky do pokoje.

    OdpovědětVymazat
  25. Jak se tak dívám na to videjko, všimněte si, že za krkem mám svůj "pecínek", váleček, na kterém už notně let spávám místo polštáře. Vozím si ho i do nemocnice, lázní, delší návštěvy. Ale není to pořád ten první, udržuju si ho v čistotě. A nedělá lalok pod bradou, milé dámy ;-)))

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to je ta slavná "motorová postýlka", o které je video ve stejnojmenném článku na blogu. Chci ji prodat, protože je mým majetkem a zde v bytě v Brně mám stejnou, ale úplně novou. Třeba přemýšlíte o jejím nákupu, zde byste za ni dali to co si sami řeknete. Pomozte jí najít nového majitele :-))

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrý den, dnes nefouká. Včera přišel synovec s informací, že našel kupce na tu polohovací postel. Pro paní nedaleko od domu - její vnuk ji pro ni koupí, paní je hodně stará, kdyby potřebovala dobrou postel s polohováním za pár korun :-)))

    OdpovědětVymazat